حضور سخنگوی دولت در غرفه نفت پاسارگاد
 

حضور سخنگوی دولت در غرفه نفت پاسارگاد

ﺳﻪشنبه، 01 آذر 1401 | Article Rating
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، بهادری جهرمی که با همراهی معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست از این نمایشگاه بازدید می‌کرد در غرفه نفت پاسارگاد حاضر شد و ضمن ابراز خرسندی از حضور صنایع بزرگی مانند نفت پاسارگاد در این نمایشگاه و پایبندی آنان به مسائل زیست محیطی از تعاملات سازنده این شرکت با سازمان محیط زیست قدردانی کرد.
فراهانی مدیر کارخانه اراک نفت پاسارگاد در این بازدید توضیحاتی پیرامون اقدامات نفت پاسارگاد در حوزه محیط زیست ارائه کرد.
وی با اشاره به اینکه نفت پاسارگاد در حوزه تولید و فرایند و همچنین بسته بندی اقدامات شاخصی در زمینه حفاظت از محیط زیست انجام داده است به ذکر مواردی همچون تولید قیرهای سبز و محصولات دوستدار محیط زیست به منظور مالچ پاشی و جلوگیری از بروز ریزگرد با قابلیت رشد گیاهان پرداخت.
فراهانی همچنین به استفاده از بسته‌بندی‌های جامبوبگ به منظور کاهش تولید ضایعات فلزی و اصلاحاتی در سیستم احتراق کوره‌های نفت پاسارگاد به منظور کاهش آلایندگی صورت گرفته است اشاره کرد.
بحث بازیافت زباله‌ها و تفکیک از مبدا، دوجداره نمودن ناوگان حمل محصولات در راستای کاهش مصرف انرژی و استقرار سیستم مدیریت انرژی ایرو۵۰۰۱ از دیگر موارد مورد اشاره بوده است.
در پایان بهادری جهرمی ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته توسط شرکت نفت پاسارگاد در راستای حفظ محیط زیست، تعامل شرکت‌های صنعتی بزرگی مانند نفت پاسارگاد با سازمان محیط زیست و پایبندی آنها به بحث‌های محیط زیستی را پیوندی مبارک و میمون دانست.
تصاویر
  • حضور سخنگوی دولت در غرفه نفت پاسارگاد
  • حضور سخنگوی دولت در غرفه نفت پاسارگاد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری