افزایش توان تولید و تحقق راهبردهای دانش بنیان ۲ اولویت اساسی در نفت پاسارگاد است
 

افزایش توان تولید و تحقق راهبردهای دانش بنیان ۲ اولویت اساسی در نفت پاسارگاد است

چهارشنبه، 20 مهر 1401 | Article Rating




به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نفت پاسارگاد، دکتر مسعود اسفندیار در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات همه پرسنل نفت پاسارگاد از جمله همکاران شیراز گفت: افزایش تولید با راهبرد اقتصاد دانش‌ بنیان بدون شک به همت کارکنان و کارگران خدوم این شرکت قابل تحقق است که این امر به عنوان یک اولویت جدی در نفت پاسارگاد برنامه ریزی شده است.

وی بیان کرد: پیش از این برخی مسایل و مشکلات در کارخانه شیراز وجود داشت که خوشبختانه حل شده و همکاری ها به نقطه مطلوبی رسیده که آمارها هم آن را تایید می کند به گونه ای که تا آخر مهر از سقف تولید سال گذشته عبور می کنیم همان طور که برنامه ریزی و هدف گذاری ما هم از ابتدای سال نیز همین بوده است.

اسفندیار افزود: در ابتدای سال دورنمایی برای افزایش تولید پیش بینی شد که با توجه به وضعیت موجود و میزان خوراک در داخل، این هدف را انتخاب کردیم و همه تلاشمان را برای تحقق رشد تولید انجام می دهیم.
وی گفت: افزایش تولید دغدغه تمامی پرسنل در بخش های مختلف بوده است و بیش از 900 نفر در پاسارگاد مشغول کارند و زندگی و معیشت بیش از ۳ هزار نفر از این طریق تامین می‌شود و این عزم و اراده و ظرفیت برای افزایش میزان تولید در همه این افراد وجود دارد.
مدیرعامل نفت پاسارگاد اظهار داشت: با تلاش همکاران در ماه های گذشته موفق شدیم 30 هزار تن خوراک تهاتری از اصفهان دریافت کنیم و ظرف 15 روز توانستیم انتقال این میزان وکیوم باتوم را انجام دهیم.
وی افزود: در کارخانه تهران تلاش شبانه روزی همکاران قابل تحسین بود و موفق شدند رکورد دریافت خوراک را در این کارخانه بشکنند و من از نزدیک شاهد این تلاش‌ها بوده ام.
اسفندیار ادامه داد: وظیفه ما این است در مقابل همکاران و سهامداران تمام تلاش خود را به کار گیریم.
وی همچنین عنوان کرد: تلاش ما بر این بوده است که کادر سازی از بدنه موجود را در منابع انسانی پیگیری و نظام مند کنیم و سعی کردیم از سرمایه های داخلی شرکت برای سمت‌های مدیریتی استفاده کنیم و همچنین در بحث های رفاهی، مسکن و وام پیگیر هستیم که دغدغه های معیشتی همکاران تا جای ممکن حل شود.
وی درباره پیشرفت پروژه های در حال اجرای نفت پاسارگاد گفت: پروژه مخازن 20 هزار تنی آبادان از 92 تا سال 1400 تنها 36 درصد پیشرفت داشت اما حالا به مرحله ای رسیده که تا چند ماه آینده به بهره برداری می‌رسد و این یک موفقیت برای همکاران ما خواهد بود که پروژه ای که 8 سال بر زمین مانده بود را تعیین تکلیف کردند.
اسفندیار افزود: پروژه ابزار دقیق کارخانه تهران نیز که مدتها به تاخیر افتاده بود را به مراحل خوبی رساندیم و در پروژه زمین 13 هکتاری بندرعباس هم مجوزهای لازم را به دست آوردیم که به زودی مراحل بعدی پروژه انجام خواهد شد و پروژه اسکله اختصاصی در بندر امام خمینی(ره) را به طور جدی پیگیری می کنیم.
وی در پایان گفت: با وجود تمامی دستاوردها قطعا کاستی هایی نیز وجود دارد و بنده راه های ارتباطی را در اختیار همکارانم گذاشتم و از هر نقد و نظر و پیشنهادی استقبال خواهیم کرد.
تصاویر
  • افزایش توان تولید و تحقق راهبردهای دانش بنیان ۲ اولویت اساسی در نفت پاسارگاد است
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری