تولید آخرین گریدهای قیر دنیا در نفت پاسارگاد
 

تولید آخرین گریدهای قیر دنیا در نفت پاسارگاد

ﺳﻪشنبه، 17 آبان 1401 | Article Rating
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نفت پاسارگاد، دکتر اسفندیار که برای سخنرانی در همایش یک روزه آشنایی با تدوین استانداردهای بین المللی قیر به بندعباس سفر کرده بود، در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیمای استان هرمزگان به معرفی نفت پاسارگاد پرداخت و گفت: شرکت نفت پاسارگاد با دارا بودن 6 کارخانه تولیدی و 2 پایانه صادراتی در سطح کشور به عنوان بزرگترین تولیدکننده قیر در خاورمیانه شناخته می‌شود.
وی افزود: بزرگترین کارخانه مجموعه پاسارگاد در بندرعباس واقع شده است.
دکتر اسفندیار در پاسخ به سوال خبرنگار صداوسیمای هرمزگان درباره کیفیت محصولات تولیدی نفت پاسارگاد گفت: نفت پاسارگاد به عنوان سکاندار کیفی قیر در خاورمیانه شناخته می‌شود و ما فراتر از استاندارد حرکت می‌کنیم همان‌طور که در همایش امروز هم بیان شد نفت پاسارگاد با استفاده از مواد اولیه باکیفیت، تولید محصول در انواع گریدها را انجام می‌دهد و در زمینه استاندارد همواره در کارخانجات مختلف خود موفق به اخذ نشان برگزیده استاندارد و صنعت سبز شده است.
وی افزود: واحدهای تهران، اراک و تبریز نفت پاسارگاد به عنوان واحدهای نمونه کیفی و شیراز و آبادان شایسته تقدیر و کارخانه بندرعباس نیز به عنوان واحد تولیدی برتر شناخته شده‌اند.
مدیرعامل نفت پاسارگاد در بخش دیگری از این گفتگو به معرفی آخرین محصولات نفت پاسارگاد پرداخت و گفت: در حال حاضر آخرین گریدهای قیر در دنیا که قیرهای +PG هستند را همگام با دانش روز در ایران تولید می کنیم‌ و نفت پاسارگاد همچنین نوعی مالچ را تولید کرده که در مقابله با ریزگردها موثر است.
وی بیان کرد: این مالچ قابلیت نفوذ آب و رشد گیاهان را در خود دارد و به عنوان محصولی دوستدار محیط زیست شناخته می‌شود.
دکتر اسفندیار از کارآفرینان و تولیدکنندگان قیر کشور خواست با بهره‌گیری از مواد اولیه باکیفیت محصولی مرغوب و شایسته نام ایران تولید کنند.
تصاویر
  • تولید آخرین گریدهای قیر دنیا در نفت پاسارگاد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری